söndag 20 januari 2013

Spegel,spegel


Kul sätt att fota,maken han kan han,
förresten vi firar Silverbröllop i år = 25 år
Nu är det äntligen bröllopsmässan på Grand Hotel 2013 denna vecka och tankarna går fram och tillbaka  TILL ALLA ER BRUDPAR,vad vill ni se vad vill ni ha.Skulle kunna göra 100 st lätt,så många fina brudbuketter man kan göra om man har fantasi.Har man inte det, så får man det, blir som ringar på vattnet,det ena föder det andra.Måste bara bestämma sig och det har jag gjort, tror jag??? 
Ofta tycker jag många brudpar vet vad de vill ha i stort sett och det blir bara lite finjusteringar, och det är ju bra.                                                                                            

                                                                      Ett kärt nöje,hoppas vi träffas! Anette
Välkomen till min monter i Vinterträdgården VT:31

Träffades gjorde Lisa och James och 
jag fick äran att binda deras brudbukett.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar